hvad skal man vælge?
Fra : Brizz

Dato : 16-08-05 21:42

Kommer hjem i 14 dages tid og skal bruge en udlejningsbil og har valget
mellem en Mini one 1.6 eller en Audi A3 sportsback 1.6.

Mini'en er en sjov lille bil og audi'en er ny model. Men kan sq ikke
blive enig med mig selv om hvilken det skal være. Skal DK rundt i den så
den må da godt være god på motorvejen.

Hvad ville i vælge af disse 2?

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 20:55

> Kommer hjem i 14 dages tid og skal bruge en udlejningsbil og har valget
> mellem en Mini one 1.6 eller en Audi A3 sportsback 1.6.

Ikke noget med dit spørgsmål men hvad har du gjort af Passat'en ?

Allan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-08-05 20:57

Brizz skriver:

> Mini'en er en sjov lille bil og audi'en er ny model. Men kan sq ikke
> blive enig med mig selv om hvilken det skal være. Skal DK rundt i den så
> den må da godt være god på motorvejen.

Skal du have noget bagage med ?

> Hvad ville i vælge af disse 2?

Uha, ved det faktisk ikke.

Til sjov - minien. Den er sød og sjov. Til lidt mere praktisk og
"blæret" (helt ny bil effekten) - Sportsbacken....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brizz

Dato : 16-08-05 23:41

Allan Møller skrev:

> Ikke noget med dit spørgsmål men hvad har du gjort af Passat'en ?

Den er solgt og borte
Er flyttet til Grønland hvor jeg arbejder det næste års tid
ihvertfald.
Men bil kan man jo ikke undvære når man er i dk jo.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Brizz

Dato : 16-08-05 23:44

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Skal du have noget bagage med ?

Ja en smule skal der men ikke mere end der kan stå på bagsædet af
hvilken som helst bil.

> Uha, ved det faktisk ikke.
>
> Til sjov - minien. Den er sød og sjov. Til lidt mere praktisk og
> "blæret" (helt ny bil effekten) - Sportsbacken....

Det var også lidt i den stil jeg tænkte hvilket så hælder mest over
mod Audi´en. Mini´en kan jeg så tage når jeg kommer hjem på ferie
til vinter

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-08-05 05:38

Brizz skriver:

> Ja en smule skal der men ikke mere end der kan stå på bagsædet af
> hvilken som helst bil.

Nu er jeg nok lidt "hysset", men skal der bagage med, skal det være i
bagagerummet (under en evt afdækning). Min bil kan der ikke ses forskel
på, hvis den er fuldt læsset med værdigenstande, almindelige
indkøbsvarer eller er helt tom.

Det har jeg det bedst med. Ingen rod i kabinen til mig - tak.

> Det var også lidt i den stil jeg tænkte hvilket så hælder mest over
> mod Audi´en. Mini´en kan jeg så tage når jeg kommer hjem på ferie
> til vinter

Mini'en er nok sjovest nu....

(Fuck det er svært).

Fra : Ninja

Dato : 17-08-05 08:54

Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote in news:430241b9$0$18644$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Mini'en er en sjov lille bil og audi'en er ny model. Men kan sq ikke
> blive enig med mig selv om hvilken det skal være. Skal DK rundt i den så

Nu ved jeg ikke lige med lovgivningen, men hvis du tager over sundet og
lejer en bil, kan du slippe meget billigt!!!

Fra : Brizz

Dato : 17-08-05 10:49

Ninja wrote:
> Nu ved jeg ikke lige med lovgivningen, men hvis du tager over sundet og
> lejer en bil, kan du slippe meget billigt!!!

Det er ligemeget hvor jeg lejer bilen for jeg har fast bopæl på Grønland
så jeg lejer til de billigste priser i forvejen. Køre klausuleret bil
som er inkl alle forsikringer og fri km og billige priser.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Brizz

Dato : 17-08-05 10:55

Ninja wrote:

> Nu ved jeg ikke lige med lovgivningen, men hvis du tager over sundet og
> lejer en bil, kan du slippe meget billigt!!!

Men hvis du har adresse i DK og lejer en bil i sverige må du ikke køre i
den i DK.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : John Sahl

Dato : 17-08-05 08:57

Brizz wrote:
> Hvad ville i vælge af disse 2?

Jeg ville vælge Mini'en, hvorfor kan du læse i min anmeldelse af den
her:
http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=130

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-08-05 14:20

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mini'en er en sjov lille bil og audi'en er ny model. Men kan sq ikke
> blive enig med mig selv om hvilken det skal være. Skal DK rundt i den

Mini'en - Audi'en er jo bare en Octavia med 4 ringe foran og et større
prisskilt.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.