Iframe m. uønsket scrollbar
Fra : LinaK

Dato : 16-08-05 20:33

Jeg bøvler lidt med en iframe. Når indholdet bliver længere end
iframen, kommer der jo naturligvis en lodret scrollbar... men der
kommer osse en vandret. Den vandrette kommer selvom der er plads nok
på den led til indholdet. Kan nogen oplyse mig om hvorfor den kommer
og meget gerne hvordan jeg kan slippe for den?
Har prøvet at søge, men er kun faldet over at scroll-kommandoerne yes,
no og auto...

Som eksempel her: http://heavymetalpiggies.com/iframe1.html hvor den
vandrette scrollbar er kommet på.

Lina

Fra : LinaK

Dato : 16-08-05 20:40

Never mind... prøvede scrolling="yes" og det fjernede den.. omend jeg
ikke er helt sikker på at jeg forstår logikken.

Lina