indedørs døre ?
Fra : Heino Strauss

Dato : 16-08-05 20:14

Hej NG.

Nu har jeg ledt og søgt mig gul og blå på google, jubii osv.

nogen der ved hvor man online kan se tilbud på ovenstående, har været i
forskellige bygge markeder og kigget, men da jeg skal bruge 5-6 stykker
ville jeg gerne se hvad man ellers kunne få ( udover dem fra silvan, bauhaus
og bilka ) og selvfølgelig måske også til en fornuftig pris.

på forhånd tak

Heino

Fra : Martin Bak

Dato : 16-08-05 23:51

"Heino Strauss" <strauss(slet)@tv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville jeg gerne se hvad man ellers kunne få ( udover dem fra silvan,
> bauhaus og bilka ) og selvfølgelig måske også til en fornuftig pris.

Du skulle måske forsøge at søge på "indvendige døre"

Martin

Fra : Martin Bak

Dato : 16-08-05 23:54

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Heino Strauss" <strauss(slet)@tv.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Du skulle måske forsøge at søge på "indvendige døre"
>
> Martin
Nu gjorde jeg det for dig, der var 6450 hits

http://shorterlink.com/?RSFZHP

Martin

Fra : anders majland

Dato : 17-08-05 07:37

> [...]
> ville jeg gerne se hvad man ellers kunne få ( udover dem fra silvan,
> bauhaus og bilka ) og selvfølgelig måske også til en fornuftig pris.

Hvis du til en start vil se på døre med forskelligt udseende så er der et
fint katalog hos http://www.swedoor.dk/ De har det "almindelige" udvalg.

Vi havde ret hurtigt besluttet os for Dannebrogs fyrdøre men droppede de
billigste tilbudsdøre og købte sweedoor gennem en lokal trælast da vi syntes
at pris kvaliten mere end fulgte med prisen op....

Men når du ved hvad du vil have så bed en eller to trælaster om en god
pris...

Fra : Peter Schrøder

Dato : 17-08-05 08:46

Heino Strauss skrev:

> [...]
> stykker ville jeg gerne se hvad man ellers kunne få ( udover dem fra
> silvan, bauhaus og bilka ) og selvfølgelig måske også til en

Vores lokale Jem & Fix havde en stable
fyrretræsdøre liggende. Det lignede noget
der skulle på tilbud, så måske det var værd
at checke?

Peter Schrøder

Fra : Heino Strauss

Dato : 17-08-05 18:35

He he må give Martin ret, det hjælper lige at søge på den rigtige titel, har
tjekket lidt på http://www.swedoor.dk, hvad bør man give for en dør med
karm ( ganske alm. glat hvidmalet ) silvan tager 800 kr med karm, det er vel
noget af det billigste ?
tak Peter, ja holder lige øje med Jem&Fix.

Heino