Gilera Stalker problem
Fra : PJ

Dato : 16-08-05 18:35

Jeg oplevede i dag følgende med min registreringspligtige Gilera Stalker.
Jeg havde kørt ca. 50 km. da jeg standsede den og holdt en pause på ca. 10
min.
Da jeg skulle videre kunne den ikke starte, det vil sige at el-starteren
virkede fint nok, men det var som om motoren var forhindret i at dreje
ordentligt rundt, blokeret på en eller anden måde, jeg kunne overhovedet
ikke
træde kickstarteren ned.
Jeg trak den ca. 100 m. hvor efter jeg så prøvede at starte den igen, nu
kunne
den starte men lød forfærdeligt, jeg kørte stille og roligt en kilometers
tid
og den forfærdelige lyd aftog helt.
Nu starter den ganske almindeligt igen hver gang, men jeg kunne godt tænke
mig
at vide om nogen her har en ide til hvad der kan have været galt.
Jeg tror ikke selv på at det var fordi den var druknet eller sådan, for det
larmer den vel ikke sådan af og nævneværdigt røg var der heller ikke noget
af
da den kom i gang igen.

Nogle ideer ?

Mvh.