fuge langs fliser/bordplade i køkken
Fra : Erik B. Hansen

Dato : 16-08-05 18:09

hej ng,

vi har fået fliser op i vores nye køkken.

Hvad skal jeg fuge med imellem bordplade og væg/fliser? Der skal vel noget
anti-mug middel i?
Det er er foran hhv. en vask og kogeplader.

Kanterne i siderne og ovenfor skal også have en pæn afslutning - hvad skal
der fuges med der? Kan jeg nøjes med almindelig acryl fugemasse?

vh, Erik

Fra : Petersen_Michael

Dato : 16-08-05 18:40

In news:Xns96B4C2FF6ADB4erikbrstingMedOEiste@194.255.237.193,
Erik B. Hansen <erik@børstingMedOEistedetforø.dk> Typed:
> [...]
> noget anti-mug middel i?
> Det er er foran hhv. en vask og kogeplader.

Det lyder fornuftigt.

> Kanterne i siderne og ovenfor skal også have en pæn afslutning - hvad
> skal der fuges med der? Kan jeg nøjes med almindelig acryl fugemasse?

Tjae, men så skal du jo købe en ekstra tube

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg