Egen faktura-skabelon i OfficeFinancials 2~
Fra : Alex Jankowski

Dato : 05-06-01 15:18

Jeg har downloaded demoversionen af OfficeFinancials 2000, og er igang med
at undersøge, om det er noget jeg kan bruge.

Jeg vil selvfølgelig gerne lave min egen skabelon til fakturering, og har
derfor også downloaded standard Word og Access skabeloner fra
www.lykkegruppen.dk. Jeg kan sagtens få det til at virke med Word, men der
kan jeg åbenbart ikke ændre på rækkefølgen af felterne antal, enhed, vare,
beskrivelse osv., hvilket jeg meget gerne vil.

Derfor har jeg i stedet forsøgt mig med Access skabelonerne, dog uden held.
Hvis jeg tager en af standard Access skabelonerne fra deres hjemmeside, og
forøger at udskrive en fakture, sker der intet!
Programmet spørger mig blot, om jeg vil bogføre fakturen, uden at fakturen
bliver udskrevet.

Håber, at der er nogen, som har erfaring med dette

På forhånd tak

Alex Jankowski