Net/gitter til adskillelse af bagarum og k~
Fra : .Mads

Dato : 15-08-05 21:52

Hej NG,

er på udkig efter et net eller gitter der adskiller bagagerum og kabine i en
pug 406 st. car. Har fundet det som originalt udstyr til kr. 1600-1700.
Nogen der ved hvor det sælges til en lidt mere human pris?

Venligst

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-08-05 21:59

Hej!

..Mads wrote:

> er på udkig efter et net eller gitter der adskiller bagagerum og kabine i en
> pug 406 st. car. Har fundet det som originalt udstyr til kr. 1600-1700.
> Nogen der ved hvor det sælges til en lidt mere human pris?

Det må da kunne findes hos en hugger?

Prøv evt. http://www.dataophug.dk

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : .Mads

Dato : 16-08-05 08:16

> Hej!

> Det må da kunne findes hos en hugger?

Ja, selvfølgelig. Har bare ikke haft held med det endnu.

Venligst

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-08-05 10:13

Hej,

On Mon, 15 Aug 2005 22:51:54 +0200, ".Mads" <nej@invalid.dk> wrote:

>er på udkig efter et net eller gitter der adskiller bagagerum og kabine i en
>pug 406 st. car. Har fundet det som originalt udstyr til kr. 1600-1700.
>Nogen der ved hvor det sælges til en lidt mere human pris?

Jeg fandt en brugt "rollo" (baggagerumsdækken og netadskiller) til
vores bmw 530dA touring på e-bay.de som jeg fik for cirka 1.200
kroner. En ny koster over det dobbelte.

** Lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-08-05 13:44

Hej,

> [...]

>pug 406 st. car. Har fundet det som originalt udstyr til kr. 1600-1700.
>Nogen der ved hvor det sælges til en lidt mere human pris?

Vi fik lige det nye Biltema katalog - det har det faktisk sådan et net
til vist nok 189 svenske træpenge... Hvor godt/stabilt/pænt det er
skal jeg lade være usagt.

** Lars

Fra : Brian

Dato : 16-08-05 17:34

Lars Knudsen wrote:

> Vi fik lige det nye Biltema katalog - det har det faktisk sådan et net
> til vist nok 189 svenske træpenge... Hvor godt/stabilt/pænt det er
> skal jeg lade være usagt.

Hvis man virkelig kan betale med træpenge i Sverige, er det da billigt
uanset hvad

/Brian