css fejl
Fra : pepss

Dato : 15-08-05 18:25

Hejsa NG

der er vel ikke en der kan forklare mig hvad denne fejl betyder
Property background-coler doesn't exist : #f2f2f2
og hvad man gør ved den?
kan ses her
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.novelle.cafe-flirt.dk/test/

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 15-08-05 18:40

In news:<4300d013$0$97385$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>
pepss typed:
> [...]
>
> der er vel ikke en der kan forklare mig hvad denne fejl betyder
> Property background-coler doesn't exist : #f2f2f2

Ked af at sige det Pepps, det er en stavefejl.

background-coler skal være background-color

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

--
Internettet er for alle!
http://80.62.61.212/webuseability/index.asp

Fra : pepss

Dato : 15-08-05 18:53

"Johnny Winther Ronnenberg" skrev
> pepss typed:

> http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.novelle.cafe-flirt.dk/test/
>
> Ked af at sige det Pepps, det er en stavefejl.

det er jeg da bestemt ikke... det var da nemt rette takker!