Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
S: Samsung syncmaster 959NF
Fra : Hans Pallesen

Dato : 15-08-05 16:24

Hej

Min far har en Samsung syncmaster 959nf tilsalg.
Det er en 19" crt monitor som kun er blevet rost til skyerne rundt om
på nettet. 100% flad front.
http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/486 (et review på tysk)
Find selv evt. mere info via. google

Monitoren står i thisted og står 100 % som ny og alt medfølger (dog
ikk orginal emballage).
Ca. 1½ år gammel så stadig garanti.

Byd her eller på mail.

mvh
mpalle

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 15-08-05 19:09

"Hans Pallesen" <m8@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Find selv evt. mere info via. google
>
> Monitoren står i thisted og står 100 % som ny og alt medfølger (dog

prøv dk.marked.privat.edb.ekstern

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-08-05 19:10

> Byd her eller på mail.

Jeg byder halvanden skumbanan (min hund fik fat i dem, derfor er der ikke
flere).

Hvis du vil have bedre bud, kan du prøve i en markedsgruppe:

mvh
Jeppe Seidelin Dam