Snorkling!
Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-08-05 12:56

Hej folkens,

efter at have læst artiklen i Berlingske Tidende
http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=532974/), lørdag d. 16/7,
om snorkling, har jeg fået lyst til at komme en tur ud - har jo
udstyret liggende

Jeg søger derfor personer / klubber som er interesseret i snorkling i
Nordjylland (Jeg bor i Aalborg)

Vh Lasse Jensen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-08-05 22:27

Sig mig er det ikke en eneste herinde der er interserret i snorkling?!
Skulle da mene at jeg er havnet i den rigtige gruppe (?)

Vh Lasse

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 16-08-05 17:00

"Lasse Jensen" <lgjensen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Sig mig er det ikke en eneste herinde der er interserret i snorkling?!
> Skulle da mene at jeg er havnet i den rigtige gruppe (?)
>
> Vh Lasse

Joeh, men jeg ER sluppet bort fra Aalborg
--
venlig hilsen
Torben Abildgaard

Fra : Mikael

Dato : 16-08-05 21:02

Ja, jeg er heller ikke i nærheden...

Fra : GreenDive

Dato : 17-08-05 01:32

Og jeg bor på Grønland...

Hansen

--
GreenDive

Fra : Torben

Dato : 17-08-05 14:37

"GreenDive" <deanjean@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> Og jeg bor på Grønland...
>
> Hansen

> --
> GreenDive

Snorkler du der ?

Mvh. Torben

Fra : Jfuru

Dato : 21-08-05 17:30

Hej Lasse

Jeg brygger lidt på en hjemmeside, netop om snorkling. Siden kan ses
www.xplore.dk . Når der kommer mere gang i den derinde, er jeg
sikker på, at du nok skal kunne finde nogen fra nordjylland der er
interesserede i livet under vand. Ellers kan du prøve i din lokale
dykkerklub, der er arrangeres ofte ture/kurser med henblik på
snorkling.

Med venlig hilsen

Jacob Furu