Skærme
Fijala 3554
Samsung Syncmaster TFT 930BF ?
Fra : Brian S. Jensen

Dato : 15-08-05 12:05

Hej

Er der nogen som har dårlig/gode erfaringer med Samsung's 930BF ?

http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft19/930bf.asp

Til lidt blandet brug - dvs. Internet, tekstbehandling, film, lidt spil

Den skulle jo være lynende (4ms) hurtig, men går det ud over noget andet ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Søren Andersen

Dato : 15-08-05 16:31

Brian S. Jensen wrote:
> Den skulle jo være lynende (4ms) hurtig, men går det ud over noget
> andet ?

Hejsa - ved ikke noget konkret om Samsung's 4ms modeller, men ifølge Tom´s
hardware havdeViewsonic's 4ms VX924 et klart dårligere video playback end
deres 8ms VP191b/s model, og var i det hele taget bedre egnet til det
varierede brug - som du efterlyser.

Jeg ville undersøge om den ekstra hurtighed evt. var på bekostning af
filmvisningskvalitéten, som det er tilfældet med ViewSonic modellerne - mon
ikke teknologierne ligner hinanden med så lav en responstid?

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Søren Andersen

Dato : 15-08-05 17:07

Søren Andersen wrote:
> Tom´s hardware havdeViewsonic's 4ms VX924 et klart dårligere video
> playback end deres 8ms VP191b/s model, og var i det hele taget bedre
> egnet til det varierede brug - som du efterlyser.

Undskyld mit vrøvl herover - det var meningen det skulle fremgå at deres 8ms
VP191b/s model var bedre egnet til video playback samt varieret brug, end
deres 4ms model.

Link til konklusionen af testen:
http://graphics.tomshardware.com/display/20050602/viewsonic-09.html