Frigjort leg i badet (livsglæde)
Fra : Troels Henriksen

Dato : 14-08-05 22:08

I dag, da jeg var i bad, så jeg mit snit til, som så mange gang før,
at tisse i badet. Hvorfor spilde DYR toiletudskyldning, når vandet
alligevel løber?

Skulle man i LEGET komme til at tisse på sig selv, gør det intet, da
man står overrislet med vand, og urinen let skyldes af sammen med
kroppens øvrige snavs.

Min erfaring er, at der kun kommer GODT ud af tisse sig selv lidt på
maven eller ned ad benet.

*) Det er en forfriskende fornyelse (noget man ELLERS ikke gør)
*) Det føles behageligt (dejlig temperatur)
*) Det er for nogen grænseoverskridende og i badet løber man INGEN
risiko ved uskyldig leg med urin
*) Det er praktisk (2 fluer med 1 smæk)

Nogen vil måske sige "Troels, du e faul" eller "Du bude snakke med en
psykolog"
eller "Troels, du katte hytte mæ en skid mæ bavl" eller "Du har lort
i hovedet", mens andre mere IKKE-TABUHÆMMEDE mennesker vil tænke over
min POINTE og ikke ty til barnagtig mudderkastning.

Urin-sex og S/M er TABU og HØJTUDDANNEDE mennesker sniger sig ned i
lyssky kældre og (mod betaling) bliver "tvunget" til at kravle på
alle 4 og modtage såkaldte golden showers fra deres hersker(inde).
Børn lærer at det er FLOVT at tisse i bukserne eller på gulvet og
bliver TRAUMATISERET. Et forsvar bliver opstillet, og de kalder folk
der urinerer i håndvasken for psykisk syge og perverse.

Hvis DU tør biddrage til samfundsforbedrende fornyelse (HELTEGERNING)
udvikler du en sund ublufærdighed og et NATURLIGT forhold til ssin
egen KROP dets affaldsstoffer.

Kom og deltag i debatten!

Fra : Steffen L. Poulsen

Dato : 14-08-05 23:45

du er lidt underlig, men det ved du vist godt.. men da pænt af dig at dele
med os andre - lidt underholdende er det da..

Fra : DiaperLover

Dato : 15-08-05 11:58

"Steffen L. Poulsen" <firefly@spalt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> egen KROP dets affaldsstoffer.
>
> Kom og deltag i debatten!
>
> Prøv at tage en ble på når du leger, så varer nydelsen meget længere, og
du kan jo vaske dig bagefter.

DiaperLover

Fra : Benni

Dato : 15-08-05 20:44

Troels Henriksen wrote:
> [...]
>
> Hvis DU tør biddrage til samfundsforbedrende fornyelse (HELTEGERNING)
> udvikler du en sund ublufærdighed og et NATURLIGT forhold til ssin

LOL - gu ve hvor mange der ryger på den - og hvor mange af dem der
*seiøst* diskuterer det........

--

Benni

Fra : preben nielsen

Dato : 16-08-05 11:06

> [...]

>over
>min POINTE og ikke ty til barnagtig mudderkastning.

Næh.... du er såmænd bare på et stadie som de fleste får overstået
i 3-4 års alderen.

>Kom og deltag i debatten!

Hvornår er Bo tilbage fra ferie ? .... for det er da indlysende at
du bare er BW's ferieafløser.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : MRN

Dato : 16-08-05 13:08

> Hvornår er Bo tilbage fra ferie ? .... for det er da indlysende at du bare
> er BW's ferieafløser.

Ja, hvem skulle tro at man ligefrem kunne savne ham?

MRN

Fra : Gitte

Dato : 16-08-05 15:24

>Ja, hvem skulle tro at man ligefrem kunne savne ham?

Savne og savne - at kommentere at det er en BW-dobbeltgænger, der er
på spil, er jo ikke nødvendigvis det samme som at savne manden (gud
bedre det).

MVH
Gitte

Fra : Gitte

Dato : 16-08-05 15:23

>Hvornår er Bo tilbage fra ferie ? .... for det er da indlysende at
>du bare er BW's ferieafløser.

Sjovt nok var min første tanke, om ikke Troels var et pseudonym for BW
- for det er da vist lige et af hans favoritemner...

MVH
Gitte