adapter til U.K.
Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 14-08-05 17:55

Er der nogen i gruppen der ved hvor man køber et 220 volt adapter til United
Kingdom?

Bor i Horsens.

Med venlig hilsen
C. C. Hansen

Fra : Daniel Birch

Dato : 14-08-05 18:16

"Carl Chr. Hansen" <cch@stofanet.dk> wrote in message

> Er der nogen i gruppen der ved hvor man køber et 220 volt adapter til
> [...]

Det, du har brug for, er et såkaldt rejsestik, idet strømmen er den samme
herhjemme som i UK - det er kun stiktypen, der er forskel på.

De kan fås mange steder, prøv Imerco eller lignende - eller du kan købe dem
til overpris i lufthavnen...

mvh
Daniel

Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 14-08-05 19:14

Mange tak for svaret, jeg prøver Imerco i morgen

mvh
CC Hansen

Fra : Aksel

Dato : 14-08-05 21:26

"Carl Chr. Hansen" <cch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen der ved hvor man køber et 220 volt adapter til
> [...]

Hvis forretningen ikke kender de forskellige stiktyper er det engelske stort
trekantet med tre flade stikben, der er ikke andre der ligner.

Hilsen aksel

Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 21-08-05 21:02

Jeg har købt en hos Imerco