Outlook "dobbeltprofil"
Fra : Bach

Dato : 14-08-05 15:25

Jeg har et problem med Outlook 2003. Efter en reformatering og forsøg med
import af PST filen så har jeg to identiske data profiler ovre i højre side:

http://m-b-f.dk/temp/1.png

Jeg har prøvet at slette PST filen og lægge den ind igen. Jeg har prøvet at
reparere Office installationen og har sågar slettet den helt og installeret
forfra.

Hvorfor bliver outlook ved med at huske "fejlen". Er der nogle gemte filer
jeg skal have slettet og hvor kunne de evt. ligge?

PS.: Jeg ved med 100% sikkerhed at det ikke er min PST fil som er korrupt
eller fejler.

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 14-08-05 16:13

Hej Bach

Jeg kan måske hjælpe dig, men vi skal lige have afklaret et par ting.

Mig bekendt er det til venstre, du ved, der hvor tommelfingeren peger til
højre.
Jeg kan se du bruger dansk, og jeg bruger UK, så jeg skriver lidt af hvert,
ok?
Er du ny, "normal", rutineret eller bare god til det der med PC.

Jørgen Bondesen

Fra : Bach

Dato : 14-08-05 19:52

> Mig bekendt er det til venstre, du ved, der hvor tommelfingeren peger
> til højre.

Korrekt, jeg skrev forkert.

> Jeg kan se du bruger dansk, og jeg bruger UK, så jeg skriver lidt af
> hvert, ok?

Ok

> Er du ny, "normal", rutineret eller bare god til det der med PC.

Jeg er godt inde i det ;)

Fra : Bach

Dato : 14-08-05 19:54

> Jeg kan måske hjælpe dig, men vi skal lige have afklaret et par ting.

Jeg vil gerne have din hjælp til at forsøge at redde den, men jeg har lige
formatteret og overvejer at gøre det igen hvis det ikke lykkedes.

Kan du ikke fortælle mig hvordan man korrekt importerer den PST fil uden det
giver bøvl.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-08-05 18:48

Den 14 aug 2005 skrev Bach i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg har et problem med Outlook 2003. Efter en reformatering og
> forsøg med import af PST filen så har jeg to identiske data
> profiler ovre i højre side:

Funktioner, Indstillinger, Konfiguration af email, Datafiler...
Hvor mange filer har du her?

Lars Klintholm

Fra : Bach

Dato : 14-08-05 19:51

> Funktioner, Indstillinger, Konfiguration af email, Datafiler...
> Hvor mange filer har du her?

1 datafil, det er det jeg synes er lidt besynderligt

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 14-08-05 20:50

Hej Bach

Åbn Outlook - Marker indbox - Menu: Funktioner (tools) - Indstillinger
(Options) - (Mail setup) faneblad nr. 2 - Datafiles (nr 3 fra oven).

Her har du dine 2 *.pst filer.

Jeg gætter på at den øverste er den Outlook "indstallerede" og den nederste
er din.

Du kan ikke slette Outlooks (default) men du kan gøre nr 2 default og
herefter kan du slette Outlooks.
Nærmere kan jeg ikke huske, men du er godt på vej.
Jeg kan dog huske, at jeg bøvlede længe før det lykkedes for mig. Det var
specielt fordi begge *.pst filerne hed det samme.
Jeg kan iøvrigt anbefale at *.pst filen placeres på f.eks. D:\

Nu da du KUN har en, så prøv at importer "din egen" og se hvad der sker.
(Jeg er ude at svømme, )

Det er det bedste jeg kan her og nu. Du er velkommen tilbage.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-08-05 23:00

> 1 datafil, det er det jeg synes er lidt besynderligt

Så vidt jeg husker skal man ikke importere PST.filen. Blot gå ind i
Datafiler og pege på den PST-fil der skal bruges

Lars Klintholm

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 15-08-05 15:58

Hej Lars.