Automatisk pop-up vindue
Fra : Henrik

Dato : 14-08-05 12:24

Hej,

Kan det lade sig gøre at inkludere et pop-up script i den fil, der skal
"poppe up" - i modsætning til at indlægge koden i den fil, der indeholder
linket til den fil, der skal "poppe up"?

I så tilfælde kan jeg linke fra default til popup.asp, og så er det i
popup.asp, pop up-koden skal ligge?

mvh.
henrik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-08-05 22:27

Henrik wrote:

> Kan det lade sig gøre at inkludere et pop-up script i den fil, der
> skal "poppe up" - i modsætning til at indlægge koden i den fil, der
> indeholder linket til den fil, der skal "poppe up"?

Det tror jeg ikke kan lade sig gøre. Når browseren ser en kode, som skulle
forsøge at gøre noget sådant, er den (browseren) jo allerede i gang med at
indlæse siden i det aktuelle browservindue. Det skal gøres fra den side, som
åbner den side, som ønskes i en popup.

> I så tilfælde kan jeg linke fra default til popup.asp, og så er det i
> popup.asp, pop up-koden skal ligge?

Nej, koden skal ligge i default.asp.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/