E-Mail
webnoob 5265
Mailing lister
Fra : Astrid

Dato : 13-08-05 21:50

Hej Gruppe,

jeg sidder tit og sender mails ud til en masse modtagere, som jeg har
anbragt i en mailing list (jeg bruger Thunderbird).

Mit spørgsmål er, om det er muligt at lave en list, hvor hver enkelt
modtagers navn/email kommer til at stå i modtagerfeltet?

Jeg plejer at bruge BCC, da jeg ikke er interesseret i at sprede alle
email-adresserne rundt. Problemet er, at mange af mine mails ikke bliver
modtaget, da modtagerens spam-filter snupper dem, fordi modtageren ikke
står i modtagerfeltet.

Mange af de nyhedsbreve, jeg selv er tilmeldt, har mit navn og/eller
email-adresse i modtagerfeltet. Men kan man lave denne finte med et
almindeligt email-program eller skal man have et specielt program der
kører på en server?

MVH Astrid

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-08-05 00:24

Astrid skrev:

> [...]

>Mit spørgsmål er, om det er muligt at lave en list, hvor hver enkelt
>modtagers navn/email kommer til at stå i modtagerfeltet?

Det kan i hvert fald laves med PHP (serverside-programmering) som
kan sættes til at læse en liste og så sende en mail til hver
enkelt.

--
Bertel

Fra : Astrid

Dato : 29-08-05 00:09

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det kan i hvert fald laves med PHP (serverside-programmering) som
> kan sættes til at læse en liste og så sende en mail til hver
> enkelt.

Tak for svaret. Jeg leder nu mest efter et 'færdigt' program da mine
færdigheder udi programmering lader meget tilbage at ønske. Sådan noget
á la et udvidelsesmodul til Thunderbird - jeg har søgt på
extension-sitet men kan ikke umiddelbart finde noget. Det var mere, hvis
jeg nu havde overset det, og der var nogen der kendte til det

Findes der evt. andre mail-programmer, der har den funktion indbygget?

MVH Astrid

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-08-05 07:44

Den 29-08-05 01.08 skrev Astrid følgende:

> Findes der evt. andre mail-programmer, der har den funktion indbygget?

Tag et kig på Group Free Mail:
http://www.sofotex.com/Group-Mail-Free-download_L2943.html

Udover at kunne sende med hver enkelt modtagers navn i til-feltet,
indeholder programmet en flet-funktion, så du fx kan starte mailsene
med: Hej "modtager".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.

Fra : Astrid

Dato : 29-08-05 21:06

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Udover at kunne sende med hver enkelt modtagers navn i til-feltet,
> indeholder programmet en flet-funktion, så du fx kan starte mailsene

Suverænt! Tak! Jeg vil straks gå i gang med at spamme hele verden

(Det var en joke)

Med venlig hilsen astrid

Fra : Astrid

Dato : 29-08-05 23:04

Astrid wrote:
> [...]

.... Og nu har jeg så leget lidt med GroupMail. Det var lige hvad jeg
ledte efter - og den kan importere min Thunderbird gruppe-lister som csv
dokumenter, så jeg ikke skal til at oprette listen påny! Cool lille
program, jeg vil ikke tøve med at anbefale det til andre

MVH Astrid