Skærme
Fijala 3554
Lys styrken falder ved pludseligt opdateri~
Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-08-05 18:52

Hej

Min skærm har aldrig været state of art, men på det sidste er den begyndt at
blive mærkelig. Når jeg f.eks. scroller er der som om lysstyrken flader
kortvarigt. Den er også blivet langsommere til at tænde. Den er en alderende
dame, på snart 4 år af mærket SAMTRON 96P. Hvad kan problemt skyldes og hvad
jeg gøre ved det?

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 19:03

Mikkel Lund wrote:
> [...]
> dame, på snart 4 år af mærket SAMTRON 96P. Hvad kan problemt skyldes og hvad

prøv at have en helt sort skærm og maksimer så et billeder der giver en
helt hvid skærm (eller i begge tilfælde overvejende hvidt/sort)
'trækker' billedet sig sammen så er det stræmforsyningen der er ved at
være træt.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-08-05 23:29

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at have en helt sort skærm og maksimer så et billeder der giver en
> helt hvid skærm (eller i begge tilfælde overvejende hvidt/sort) 'trækker'
> billedet sig sammen så er det stræmforsyningen der er ved at være træt.

Nope, ikke en milimeter.

--
Hilsen Mikkel
------