Kan man lave flettede mails (outlook 2003)
Fra : Jan Hansen

Dato : 13-08-05 18:14

Kan man lave en flettet mail udfra en gruppe kontaktpersoner =
brevfletning
i word?

Mvh Jan

Fra : Tom Christensen

Dato : 14-08-05 00:45

Hej Jan

"Jan Hansen" <jan.h@nospamrnet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man lave en flettet mail udfra en gruppe kontaktpersoner =
> brevfletning
> i word?

Ja, du bruger brevfletningsfunktionen i word. Funktioner --> Breve og
forsendelser --> Brevfletning
Allerede på første step i forløbet får mulighed for i opgavenruden at vælge
dokumenttype "e-mails"
Herefter er det blot at følge proceduren.

--

med venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)