Hvor køber man en Suzuki street magic?
Fra : Tom

Dato : 13-08-05 17:17

Hej
Hvor køber man en Suzuki street magic til en ok pris?
Jeg har set på dba.dk men som med alt andet så er prisen er lidt vild der.
Nogle gode idéer til hvor man kan købe sådan en?

Tom Johansen
København SV

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-08-05 12:26

"Tom" <last2cu@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der.
> Nogle gode idéer til hvor man kan købe sådan en?

news:dk.marked.privat.knallert kunne være et forslag

/Ole

Den har indtil videre sparet mig for at få 10035 spam-mails.

Fra : Tom

Dato : 15-08-05 19:20

Hej Ole.

> news:dk.marked.privat.knallert kunne være et forslag

Jo, det har jeg tænkt på men da jeg aldrig har set en i den gruppe tror jeg
heller ikke jeg får held med det, men jeg er naturligvis nød til lige at
prøve

Tak.

Tom Johansen
København SV