Skitsetegning af Garage
Fra : bettersexinc

Dato : 13-08-05 08:10

Er der nogen der ligger inde med en skitse/tegning af en muret garage.
Har hørt at når der skal søges om tilladelse til at bygge, må man nøjes med
at bruge en tegning der er "brugt" før, blot med ens egne mål.

Mvh Jesper

Fra : Max

Dato : 13-08-05 09:18

Hej Jesper

> Har hørt at når der skal søges om tilladelse til at bygge, må man nøjes
med
> at bruge en tegning der er "brugt" før, blot med ens egne mål.

Ved ikke om det variere fra kommune til kommune, men her i denne
kommune betyder det meget at tegningen også viser de virkelige
forhold, så der er ingen nemme løsninger. Men jeg gav nu kun 600 kr.
for at få tegnet en garage med tilhørende dobbelt carport.

Mvh Max