Ribbenssteg sandwiches
Fra : Ursula

Dato : 13-08-05 06:26

- Sådan en skal vi have - hjemmelavet - til aften.
Hvad kommer i, i sådan en?

Fra : Mick Tagmos

Dato : 13-08-05 08:27

"Ursula" <email@ornot.dk> skrev i en meddelelse
>- Sådan en skal vi have - hjemmelavet - til aften.
> Hvad kommer i, i sådan en?

Her hos os bliver de lavet på følgene måde.

Den rå steg bliver skåret ud i passene tykkelser.
Smides på panden, godt med salt på begge sider. (steges indtil de er godt
ristede)
Brødet ristes.
De oversavede boller smøres med mirackel vip (salat mayo.)
Så skal der rødkål i.
Så skal der kød i.
Rødkål og salat agurker i.
og så brød igen.

Lyder måske kedeligt.. Men det smager dejligt...

Mick.

Fra : Ursula

Dato : 13-08-05 08:50

Jeg synes det lyder lækkert. Det var bare fordi kæresten begyndte at snakke
om salat, ketchup osv. ikke lige det jeg ville putte i min, men det kunne
jo være sjovt at høre hvordan andre spiser det.

God lørdag

Fra : Ralph

Dato : 13-08-05 09:21

> [...]
> Den rå steg bliver skåret ud i passene tykkelser.
> Smides på panden, godt med salt på begge sider. (steges indtil de er godt

Så er det vel en koteletsandwich du er ved at lave, ind i ovnen med stegen
og så et par gode skiver.

> Brødet ristes.
> De oversavede boller smøres med mirackel vip (salat mayo.)

Jeg kører meget rundt i landet, og jeg har aldrig fundet ud af et system om
HVOR der bruges miracelwhip og hvor de IKKE gør - selvom man beder om en
sandwich KUN med rødkål, agurk og masser af salt, så kommer de STADIG
miracelwhip i?? Nu beder jeg om en ny og går hvis de ikke vil lave den.

--
venligst
Ralph