Hvilken antivirus
Fra : PokeDCoin@gmail.com

Dato : 12-08-05 16:24

Jeg kører nu norton internet security 2005 mange siger at det gør
computeren langsommere en acceptabelt og jeg kan da også sagtens
mærke det. Nu vil jeg så meget gerne finde noget antivirus som
sløver computeren så lidt som muligt? jeg overvejer eTrust men er det
godt?

Fra : Kristian Thy

Dato : 12-08-05 16:28

Quoth PokeDCoin@gmail.com:
> [...]
> mærke det. Nu vil jeg så meget gerne finde noget antivirus som
> sløver computeren så lidt som muligt? jeg overvejer eTrust men er det

Prøv at spørge i dk.edb.sikkerhed.virus, det kan være de interesserer
sig for den slags software.

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : KT

Dato : 12-08-05 16:54

<PokeDCoin@gmail.com> wrote in message
> [...]
>mærke det. Nu vil jeg så meget gerne finde noget antivirus som
>sløver computeren så lidt som muligt? jeg overvejer eTrust men er det

NOD32 er kendt for at være meget "let", desuden er den en af de bedste
programmer på markedet til at finde vira
(Læs her http://www.virusbtn.com/)

Mvh Kim

Fra : Gnyffe

Dato : 16-08-05 17:03

KT wrote:
> <PokeDCoin@gmail.com> wrote in message
>
> NOD32 er kendt for at være meget "let", desuden er den en af de bedste
> programmer på markedet til at finde vira
> (Læs her http://www.virusbtn.com/)

Jep et super produkt, har brugt det i mange år på alle vores computere.

Go and get it: www.nod32.com

Fra : Christian Iversen

Dato : 16-08-05 17:10

Gnyffe wrote:

> Jep et super produkt, har brugt det i mange år på alle vores computere.
>
> Go and get it: www.nod32.com

Hvad er det der gør det så godt?

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-05 18:20

Christian Iversen wrote:

> Hvad er det der gør det så godt?

Det har høj detection rate, er hurtigt, kan administreres effektivt på
dit netværk og 'virker bare' desuden er det usandsynligt billigt.

Fra : Christian Iversen

Dato : 19-08-05 20:23

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:

> Det har høj detection rate, er hurtigt, kan administreres effektivt på
> dit netværk og 'virker bare' desuden er det usandsynligt billigt.

Det lyder spændende nok - hvor kan man se testen?

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-05 20:44

Christian Iversen wrote:

> Det lyder spændende nok - hvor kan man se testen?

antivirus bulletin har nogle tests liggende, men de er ikke umiddelbart
tilgængelige, du skal enten registrere dig først eller betale
medlemsskab... men kort kan det siges at NOD32 har lagt i top de sidste
5(?) år mener jeg det er...