Hjælp til eftersøgning af motor........
Fra : HpeA

Dato : 12-08-05 14:08

Hej alle gæve Knallert´ ister........

Står her med min Derbi Senda R 45km/t, som har opgivet sin gnist. Efter
godt og vel 25 K km med undertegnet på ryggen og div. oppakning, så er
snart
det hele i motoren afgået ved døden.
Så hvis du nu skulle falde over, støde på en eller læse en annonce om en
der
skulle have en komplet motor liggende / tilsalg, så ville jeg sætte stor
pris på om _du_ ville være venlig at give mig besked om hvorhenne i dk,
evt
pris og andet relevant info.
Motoren må gerne have en god portion km tilbage at leve i. Og jo bedre
stand
den er i, jo gladere bliver jeg .

Evt. "Komisionsalg" kan sagtens komme på tale for ulejligheden .

Og lad være med at spørge om hvorfor jeg ikke bare renovere min egen
motor..........For svaret er så simpelt......._For meget_ arbejde....

Med Venlig Hilsen
--
HpeA ( Snart uden brugbart mini-jern )

Hans Peter Erenskjold Aalling Mobil.nr 27412236
www.hpea.farmands.dk
hpeaSNABELAFarmands.dk

MSN Messenger---> hpaalling@hotmail.com

Fra : Hekto

Dato : 12-08-05 19:43

In article <ddi6us$227i$1@newsbin.cybercity.dk>, hpaalling@invalid.com
says...

> Og lad være med at spørge om hvorfor jeg ikke bare renovere min egen
> motor..........For svaret er så simpelt......._For meget_ arbejde....

Jamen så tag du cyklen istedet for!?
Hvor svært kan det være at renovere den ?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : HpeA

Dato : 12-08-05 20:05

"Hekto" skrev i en meddelelse
> [...]
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Hej Hekto din Gavtyv .

Altså for meget arbejde som i " kl. 0600 til kl ????" . Self. skal
motoren renoveres, og jeg glæder mig til den oplevelse og erfaring. Det
bliver bare en _lille_ snært senere på året. Så kan man jo så sidde og
hygge sig med at finde nogle rigtig rigtig fine lejer, stempel osv. Så
man
kan få handlet ordenligt ind fra starten.
Så en ombytter motor, der er lige til at montere og så dreje nøglen og
give
PygZe-Pigen et venligt spark i kicken og så snurre hun igen. Det er hvad
der lige pt. er tid til .
Og skal jeg så være helt ærlig så er mødommen med at pille knallert skildt
ad, ikke røget endnu , så jeg skal da nok få nogle timer til at gå i
garagen......

MvH.

Hp

Fra : Hekto

Dato : 12-08-05 21:46

In article <ddirsa$2bab$1@newsbin.cybercity.dk>, hpaalling@invalid.com
says...
> [...]
> man
> kan få handlet ordenligt ind fra starten.

He! he! ... nåååh, sådan rigtigt for meget arbejde!

Ja, det kan der nemt komme et lille smukt vinterprojekt ud af!
Sådan få puslet lidt om delene! Go' fornøjelse!
Jeg skal jo igang med en hel elefant!

Fra : Allan Riise

Dato : 13-08-05 09:35

"HpeA" <hpaalling@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og lad være med at spørge om hvorfor jeg ikke bare renovere min egen
> motor..........For svaret er så simpelt......._For meget_ arbejde....

Hej H.P.

Var motoren helt slidt i lejer og simmerringe, eller var det værre end som
så!?

--
Allan Riise

Fra : HpeA

Dato : 13-08-05 09:50

"Allan Riise" skrev i en meddelelse
> Hej H.P.
>
> Var motoren helt slidt i lejer og simmerringe, eller var det værre end
> [...]

Hej Allan.

Vandpumpen er gået, så PygZe køre lige så langt på en liter vand, som hun
gør på en liter benzin. Skulle hellerikke undre mig om utætheden går ind
koblingshuset, for hun sidder fast i koblingen når hun har stået natten
over
eller har holdt stille mens farmand er på job.......
Hun er osse begyndt at tikke ( lyder som en knækket stempelring ) og hun
bliver sløvere og sløvere jo længere hun køre.......Tror at hun
overopheder
pga af manglende effektiv køling.

Hun har vist aftjent den første værnepligt, men skal nok få hende fikset
tip-top stand igen. Bare et spørgsmål om tid og _tid!_.

MvH.

Hp