Outlook XP "et program prøver at få adgang~
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-08-05 10:42

Denne meddelelse kommer på en helt ny pc, så jeg ved at der ikke er virus
på. Hvordan disabler jeg denne meddelelse permanent?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 12-08-05 14:53

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Denne meddelelse kommer på en helt ny pc, så jeg ved at der ikke er virus
> på. Hvordan disabler jeg denne meddelelse permanent?

Hvis et eksternet program vil sende noget, hernunder en makro, fra et af de
andre officeoprogrammer eller fra Outlook selv, fremkommer denne meddelelse.
Den kan så vidt jeg ved ikke disables, med mindre du er koblet op på en
exchange server, hvor man kan ændre på sikkerheden.

Jan