Overnatning i London
Fra : Steffen Munch

Dato : 12-08-05 08:43

Hej
Er der nogen som kan give et godt forslag til overnatning i London fra den
1. dec til den 4 dec.
Det må gerne ligge centralt, ikke for stort, gerne et familie hotel eller
B&B
Gerne et link.

Tak på forhånd

Steffen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-08-05 23:29

Steffen Munch skrev:

> [...]
> fra den 1. dec til den 4 dec.
> Det må gerne ligge centralt, ikke for stort, gerne et familie hotel

Jeg har lige været en uges tid i London, og jeg boede i den forbindelse på
det lille Monopole Hotel (http://www.monopolehotel.freeserve.co.uk/), som er
blevet anbefalet her i gruppen. Vi gav 462 kr. pr. nat for et dobbeltværelse
med toilet og bad, og så følger der også en beskeden morgenmad med. Hotellet
ligger i nærheden af Hyde Park, tæt på Paddington station. Vi var godt
tilfredse.

--
Mvh. Peter

Fra : Claus Bechgaard

Dato : 14-08-05 18:02

"Steffen Munch" <info@knarreborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1. dec til den 4 dec.
> Det må gerne ligge centralt, ikke for stort, gerne et familie hotel eller

Måske Cordova House Hotel var noget?
http://www.londonhotelreservation.com/hotels/cordovahouse.htm
Jeg var der i Kr. Himmelfartsferien. Læs evt. mere på
http://home19.inet.tele.dk/captain/london.htm
God tur!
Claus

Fra : Ukendt