Gratis Spywareprg.?
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 11-08-05 23:24

Gratis Spywareprg.?

De bedste, hvor er det?

Takker - Mvh Thomas

Fra : Kent Friis

Dato : 11-08-05 23:30

Den Fri, 12 Aug 2005 00:24:07 +0200 skrev Thomas Jacobsen:
> Gratis Spywareprg.?
>
> De bedste, hvor er det?

Der var en post igår om CoolWebSearch, det skulle være et ret effektivt
spywareprg. Hvis du får fat i den, snupper den både dit password og
konto-nummer.

Jeg fatter dog ikke hvad nogen vil med et spyware-program, men ok, det
er vel ikke mere usædvanligt end min egen virus-samling

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-08-05 00:47

Den 12-08-05 00.24 skrev Thomas Jacobsen følgende:
> Gratis Spywareprg.?
> De bedste, hvor er det?

De har alle deres fordele og ulemper, men du kan sagtens bruge mere end
ét. Vigtigst er dog den sunde fornuft. Tjek nedenstående links:

Undgå spyware, og fjern den mest almindelige spyware:
http://kimludvigsen.dk/tips-sikkerhed-spyware.html

Anti-spywareprogrammer:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-spyware.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 12-08-05 11:47

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> end ét. Vigtigst er dog den sunde fornuft. Tjek nedenstående links:
>
> Undgå spyware, og fjern den mest almindelige spyware:

Tak!

/ Thomas

Fra : Wyllie

Dato : 14-08-05 08:10

Jeg bruger selv programmer fra spywarefri.dk , både evido og spywareblaster,
men der er mange flere!

Mvh
Wyllie

Fra : Natdamperen

Dato : 14-08-05 21:57

Hej Thomas

Her er et link til 46 gode gratis programmer mod bl.a spyware :

http://www.techsupportalert.com/best_46_free_utilities.htm

Fra : Salva

Dato : 14-08-05 23:19

"Natdamperen" <onslowSPAM@safe-mail.net> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas
>
> Her er et link til 46 gode gratis programmer mod bl.a spyware :
>
> http://www.techsupportalert.com/best_46_free_utilities.htm

Findes der et online antispyware program?
Det kunne være meget fedt hvis man gerne vil tjekke sin mail i udlandet men
ikke stoler på computerne.
Hvis man så lige kunne scanne dem igennem for diverse keyloggers osv
først...

Kender I en side...?

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 14-08-05 23:24

"Salva" <salvanone@hotmail.com> writes:

> [...]
>ikke stoler på computerne.
>Hvis man så lige kunne scanne dem igennem for diverse keyloggers osv

Det hjælper intet.

De fleste webmails, POP3- og IMAP-servere krypterer ikke deres
kommunikation. Dermed kan alle de andre pc'er i caféen se dit
password, hvis de har en Ethernet-sniffer installeret. At den
maskine, du sidder ved, er spyware-fri, hjælper altså intet.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Salva

Dato : 16-08-05 21:31

> [...]
> password, hvis de har en Ethernet-sniffer installeret. At den
> maskine, du sidder ved, er spyware-fri, hjælper altså intet.

Hvis nu det var opkoblingen til mit firma... Og linien er krypteret... Men
selfølgelig kan man sætte en hardware keylogger på og så kan det være
ligemeget..

Det var bare en tanke jeg fik sidst jeg var ude og rejse. Men igen, hvor
vigtigt er det nu liige arbejdsmailen er i ferien :)

Fra : Kasper Dupont

Dato : 15-08-05 05:14

Salva wrote:

> [...]
> ikke stoler på computerne.
> Hvis man så lige kunne scanne dem igennem for diverse keyloggers osv

En keylogger kan skjules, så du ikke har nogen chance
for at finde dem. Hvis ikke du kan stole på den maskine
du bruger, så er der ikke noget at gøre. Scanneren kan
man ikke stole på hvis maskinen er kompromiteret.

En keylogger behøver i øvrigt ikke være et stykke
software. Jeg siger bare held og lykke hvis du prøver
at bruge et program til at kigge efter en hardware
keylogger.

--
Kasper Dupont
Note to self: Don't try to allocate

Fra : kk

Dato : 15-08-05 18:36

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse
> Gratis Spywareprg.?
>
> De bedste, hvor er det?
>
> Takker - Mvh Thomas
>
> Microsoft Antispy (Beta) er udmærket og gratis.
mvh
kk