Kompostorm, hvor får jeg fat i nogen?
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 11-08-05 17:33

Hejsa

Jeg ville gerne have fat i nogle kompostorm. Men vores forbrænding har dem
ikke længere, og den planteskole der ligger i nærheden har dem heller
ikke...

Kan de bestilles på nettet? og evt. hvor?

Bor i Hobro.

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Heidi

Dato : 11-08-05 17:34

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
> har dem ikke længere, og den planteskole der ligger i nærheden har
> dem heller ikke...
>
> Kan de bestilles på nettet? og evt. hvor?

Faktisk er det så logisk at det er til at dø af grin over
http://www.kompostorme.dk/

Ellers kan det være i kender nogen med kompost som kan grave nogle orm
frem i kan få.
Vi købte selv en portion på ovenstående adresse sidste år, men de er
vist udryddet eftersom komposten er blevet kasseret siden da.

--
Heidi

Fra : Inger Pedersen

Dato : 11-08-05 18:41

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse

> Jeg ville gerne have fat i nogle kompostorm.

Prøv at sætte en seddel op i nærmeste supermarked - jeg vil tro, du kan
bytte med et par håndbajere.
Jeg har selv gladeligt delt ud til højre og venstre, men efter at jeg har
fået dræbersnegle, deler jeg kun ud til nogen, der i forvejen har sneglene.

Hilsen Inger