BMW 320I E46 stc.
Fra : Martin Christiansen

Dato : 10-08-05 22:43

Hej !

Overvejer måske at anskaffe mig ovennævnte bil i stc. udgaven.... Evt. via
import fra Tyskland.

Kan se at 1999/2000 modellen er med 150 hk motor og 2001- er med 170 hk. Er
der andre forskelle..?

Og er der nogle specielle ting man skal være opmærksom på med modellen..
Rust, mekanik eller andet..?

Alle input og erfaringer vedr. import modtages med kyshånd..!

---
Mvh - Martin

Fra : Christensen

Dato : 11-08-05 15:54

> Overvejer måske at anskaffe mig ovennævnte bil i stc. udgaven.... Evt. via
> import fra Tyskland.

Det dur...!

> Kan se at 1999/2000 modellen er med 150 hk motor og 2001- er med 170 hk.
> Er
> der andre forskelle..?

Facelift i 2001 pytntede gevaldigt på designet - mener også der var nogle
uheldige konstruktioner i undervognen i de første modeller. Derudover er 150
hk'eren en slatten kop te - du skal helt klart gå efter den nyere motor.

> Og er der nogle specielle ting man skal være opmærksom på med modellen..
> Rust, mekanik eller andet..?

Rust er sjældent et problem - eller tjek FDMs brugtvognstest.

> Alle input og erfaringer vedr. import modtages med kyshånd..!

Gå efter fuldautomatisk klima, sportsæder med el (og memory) og multirat med
fartpilot. Ellers en _kanon_ vogn - men tag en diesel i stedet...

/f christensen
320d Touring '02

Fra : Martin Christiansen

Dato : 11-08-05 17:25

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
150
> hk'eren en slatten kop te - du skal helt klart gå efter den nyere motor.

Tak for svar. Kan du huske hvad faceliftet omfatter..? Både udv. samt
interiør..?

---

Fra : Frederik C

Dato : 11-08-05 18:26

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> 150
>
> Tak for svar. Kan du huske hvad faceliftet omfatter..? Både udv. samt

Vigtigt:

200ccm ekstra
markant bedre undervogn (efter sigende)

Knap så vigtigt
Nye forlygter
En smule opstrammet interiør

Mvh.

Frederik

Fra : Christensen

Dato : 11-08-05 19:22

> Knap så vigtigt
> Nye forlygter
> En smule opstrammet interiør

Blinklys (position af dem), frontskørtet (?) - alt i alt småting, men den
ser mere fræk ud, IMO.

Min: (m. facelift)

En anden uden:

Lygter, fronthjelm, nyrer, osv...

Men som sagt - han (Martin) - skal tage den nye pga motoren.....ikke
blinklysene

/f christensen

Fra : Martin Christiansen

Dato : 11-08-05 21:42

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Men som sagt - han (Martin) - skal tage den nye pga motoren.....ikke
> blinklysene

Tak for svarene... Kigger lige billederne efter i sømmene.

Det er en rigtig flot BMW du har der... Er slet ikke spor misundelig...

---

Fra : Frederik C

Dato : 11-08-05 21:46

> Blinklys (position af dem), frontskørtet (?) - alt i alt småting, men den
> ser mere fræk ud, IMO.
>
> Min: (m. facelift)
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28000
>
> En anden uden:
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13215
>
> Lygter, fronthjelm, nyrer, osv...
>
> Men som sagt - han (Martin) - skal tage den nye pga motoren.....ikke
> blinklysene
>
> /f christensen

Den største forskel træder frem mellem en standard faceliftet vis à vis en
standard ikke faceliftet imo.

De gule blinklys ødelægger meget på E46'eren.

Mvh.

Frederik

Fra : Christensen

Dato : 12-08-05 06:09

> Den største forskel træder frem mellem en standard faceliftet vis à vis en
> standard ikke faceliftet imo.

øh? - ikke forstået?

> De gule blinklys ødelægger meget på E46'eren.

Helt klart - jeg fik også sat hvide på min i forbindelse med leveringen (og
en masse andet gejl)

/f christensen