Fejl i Span...
Fra : TL

Dato : 10-08-05 22:12

Hej alle...

På siden www.lindkold.dk/abc/index.html har jeg lavet en skabelon der
fungerer.

OG siden er derefter lagt ud på www.abc-vinduespolering.dk med samme kode og
css - Såvidt JEG kan se...

Men som I kan se laver den fejl i .footertext - der på en eller anden måde
er blevet for stor på abc-vinduespolering.
Jeg har ikke selv lagt abc-siden ud, men det skulle være en kopi af
skabelonen, men jeg kan ikke se hvorfor den fejler.

Kan I ?

mvh.

TL

--
www.lindkold.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-05 22:35

TL wrote:

> [...]
>
> Men som I kan se laver den fejl i .footertext - der på en eller anden
> måde er blevet for stor på abc-vinduespolering.

I en anden tråd blev du gjort opmærksom på, at denne kode:

.... ikke hører hjemme i en css-fil.

Sletter jeg de linjer, forsvinder fejlen i footer. Altså sletter du bare de
linjer.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : vangobbel

Dato : 10-08-05 22:39

Der er forskel på de to css´er tjek toppen på
http://www.abc-vinduespolering.dk/abcstyle.css

Fra : TL

Dato : 10-08-05 22:45

"vangobbel" <vangobbel@gmail.com> wrote in message

Der er forskel på de to css´er tjek toppen på
http://www.abc-vinduespolering.dk/abcstyle.css

Tak for hjælpen begge to...det er givet videre.

TL

- - -
www.lindkold.dk