Hvad betyder "Content-Transfer-Encoding: 7~
Fra : TL

Dato : 10-08-05 22:05

når det står i et CSS - og hvad gør det.

TL

--
www.lindkold.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-08-05 22:13

On Wed, 10 Aug 2005 23:04:54 +0200, "TL" <lindkoldFJERN@MIGcity.dk>
wrote:

>når det står i et CSS - og hvad gør det.

Det hører ikke hjemme i et stylesheet. Det fortæller ikke noget om
layoutet men derimod om indholdet på dokumentet.

det bruger et 7-bits tegnsæt, dvs. Amerikansk tegnsæt uden specielle
tegn såsom æ, ø og å.

Fra : TL

Dato : 10-08-05 22:17

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> wrote in message

> [...]
> layoutet men derimod om indholdet på dokumentet.

> det bruger et 7-bits tegnsæt, dvs. Amerikansk tegnsæt uden specielle

Kan det så være det der forårsager fejlen i mit indlæg ovenover "Fejl i
Span" - for dette har jeg nemlig ikke lagt i mit oprindelige css og nu
har "copyright" teksten nederst på siden en forkert størrelse...??

TL

Fra : TL

Dato : 10-08-05 22:19

> [...]

Span" - for dette har jeg nemlig ikke lagt i mit oprindelige css og nu
har "copyright" teksten nederst på siden en forkert størrelse...??

- - -
www.lindkold.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-08-05 22:24

On Wed, 10 Aug 2005 23:18:33 +0200, "TL" <lindkoldFJERN@MIGcity.dk>
wrote:

>Kan det så være det der forårsager fejlen i mit indlæg ovenover "Fejl i
>Span" - for dette har jeg nemlig ikke lagt i mit oprindelige css og nu
>har "copyright" teksten nederst på siden en forkert størrelse...??

Nu har jeg ikke lige læst det indlæg, men hvis det var mig ville jeg
slette den linje med Content-Transfer-Encoding for det er ikke gyldig
CSS.

Fra : TL

Dato : 10-08-05 22:26

> Nu har jeg ikke lige læst det indlæg, men hvis det var mig ville jeg
> slette den linje med Content-Transfer-Encoding for det er ikke gyldig
> CSS.

Okay - det giver jeg videre. Tak for svaret og sorry for dobbelt-posting.

TL

- - -
www.lindkold.dk