~700 kg trailer med bremse
Fra : Morten Trab

Dato : 10-08-05 19:37

Hej,

Nogen der kan henvise til en trailermodel på omkring 700 - 750kg
totalvægt med bremser...

Synes jeg har været vidt omkring på nettet, men synes ikke jeg kan
finde nogle i den vægtklasse med bremser :(

Mvh. Morten Trab

Fra : Ulrich

Dato : 10-08-05 20:10

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Synes jeg har været vidt omkring på nettet, men synes ikke jeg kan
> finde nogle i den vægtklasse med bremser :(

Jeg havde engang en Brenderup på 750 kg med bremser.
Hør dem ad.

--
Hygge Ulrich

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-08-05 23:46

Variant: http://www.varianttrailers.dk/ har dem.
--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-08-05 08:23

> Nogen der kan henvise til en trailermodel på omkring 700 - 750kg
> totalvægt med bremser...
>
> Synes jeg har været vidt omkring på nettet, men synes ikke jeg kan
> finde nogle i den vægtklasse med bremser :(

Ellers køb en 1000 kg. m bremse og vej den ned til 750 kg.

Hilsen Jørgen

Fra : Esben Taersker

Dato : 11-08-05 14:54

Jørgen L. wrote:

> Ellers køb en 1000 kg. m bremse og vej den ned til 750 kg.
>
> Hilsen Jørgen

Hvorfor veje den ned? Bliver vægtafgiften dyrere hvis den er over 750 kg?

/Esben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-08-05 16:32

Esben Taersker skriver:

> Hvorfor veje den ned? Bliver vægtafgiften dyrere hvis den er over 750 kg?

Hvilken vægtafgift under 750 kg ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Esben Taersker

Dato : 11-08-05 20:17

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Esben Taersker skriver:

> Hvilken vægtafgift under 750 kg ?

Ingen, så vidt jeg ved.

Men Jørgen skrev:

Ellers køb en 1000 kg. m bremse og vej den ned til 750 kg.

Det er vel ikke nok. Jeg betaler i hvert fald 100 kr om året for min,
som netop må veje 750 kg total...

/Esben

Fra : Leonard

Dato : 11-08-05 20:41

Esben Taersker <esbenfjernes@essers.dk> wrote:

>Ingen, så vidt jeg ved.

http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/242.html?rel

Årlig afgift pr. påhængskøretøj delt op efter tilladt totalvægt:
Indtil 500 kg: 0 kr
501 - 1000 kg: 110 kr

altså er det ligegyldigt mht. vægtafgift om den er på 750 eller 1000
kg. Men det kan jo være et spørgsmål om kørekort ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Morten Trab

Dato : 12-08-05 19:34

On Thu, 11 Aug 2005 21:41:02 +0200, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>altså er det ligegyldigt mht. vægtafgift om den er på 750 eller 1000
>kg. Men det kan jo være et spørgsmål om kørekort ...

Kørekort ingen problem ;) Har C/E...

Mvh. Morten

Fra : Allan Hansen

Dato : 11-08-05 09:19

> [...]
>
> Synes jeg har været vidt omkring på nettet, men synes ikke jeg kan
> finde nogle i den vægtklasse med bremser :(

Prøv denne

http://www.brenderup.dk/default.asp?pageid=68&trailertype=åbne%20vogne&serie=3000-serien&modelid=28994

Mvh AJH