Andet multimedie
bentjuul 3670
Spejling i tre dimensioner?
Fra : Koeffe

Dato : 10-08-05 17:40

Jeg tror ofte lige jeg kan lave en spejleffekt med et
billede, men ender så med at få problemer fordi der skal
spejles i tre dimensioner. Hvordan gør man det? Når man bare
spejler billedet kommer det jordfaste - i mit eksempel
benene - ikke til at passe. Hvordan får man dem til at
passe?

Se mit eksempel i dk.binaer "Spejling i tre dimensioner",
10-08-2005 18:37

Direkte link kommer...

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 10-08-05 17:45

| Direkte link kommer...

Der var den:
(13 kb)

Fra : Ricko.

Dato : 10-08-05 18:04

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spejler billedet kommer det jordfaste - i mit eksempel
> benene - ikke til at passe. Hvordan får man dem til at

Og det er selvfølgelig win 3.11 og den gamle paint du arbejder i ,(eller
hvad)

Fra : Koeffe

Dato : 10-08-05 22:52

"Ricko."

| Og det er selvfølgelig win 3.11 og den gamle paint du
arbejder i ,(eller
| hvad)

WinXP (who cares?) og Photoshop CS2 :c)

--
Koeffe

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-08-05 11:54

> [...]
> passe?
>
> Se mit eksempel i dk.binaer "Spejling i tre dimensioner",

Hej.

Du kunne prøve at gå op i Edit>Transform>Perspective, eller nogen af de
andre muligheder der er under Transform, og så prøv dig lidt frem.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"