plade
Fra : Brian

Dato : 10-08-05 16:21

I rustfris-stål.Er der nogen der ved hvor meget hvad sådan en koster og ca
hvad den koster?Og om det er en smed der laver sådan eller hvad?Skousen har
henvist til hth hvor man kan købe folie,men hun sagde at det er ret tyndt i
det.Og det dur jo ikke når man har børn.Kan godt tænke mig det
look.Erfaringer og råd søges.Hilsen Marianne

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-08-05 17:22

In news:42fa1b4e$0$63788$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Brian <mms@sol.dk> Typed:
> [...]
> sagde at det er ret tyndt i det.Og det dur jo ikke når man har
> børn.Kan godt tænke mig det look.Erfaringer og råd søges.Hilsen

LMG, Sanistål og flere andre sælger rustfaststål, i mange forskellige
tykkelser, og forskelige kvaliteter.
http://www.sanistaal.dk/cms/sanicms.nsf/index1?OpenForm=&H=1031

Du kan sikkert få den lokale smed til at klippe og bukke i de mål du skal
bruge.

Priser? Det er dyrt, stålpriserne er steget voldsom genem det sidste år.
http://www.lmg.dk/Default.asp?ID=4369

Du skriver intet om hvad det skal bruges til eller hvorfor?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 10-08-05 18:57

On Wed, 10 Aug 2005 17:21:05 +0200, "Brian" <mms@sol.dk> wrote:

> [...]
>det.Og det dur jo ikke når man har børn.Kan godt tænke mig det
>look.Erfaringer og råd søges.Hilsen Marianne

prisen kommer en del an på dimensionen - længde, bredde, tykkelse.
Hvad skal du bruge den til?

Fra : Brian

Dato : 10-08-05 21:29

Den skal bruges til et køle/fryseskab.Alternativet bliver jo nok at jeg må
købe det der folie,Skousen snakkede om.(Det er sikkert den billigst
løsning)men de sagde bare fra skousen at det var ret tynd,og det tåler ikke
hvis man går i mod det med en knap eller ligende,det er jo ikke særlig
praktisk,når man har 3 børn.Håber da at der findes et eller andet som man
kan blive glad for,og som holder.Og så man får looket

Fra : Max

Dato : 10-08-05 21:39

Hej Brian

> praktisk,når man har 3 børn.Håber da at der findes et eller andet som man
> kan blive glad for,og som holder.Og så man får looket

Hvorfor ikke skifte skabet til en model med rustfri låger, så får du
da noget der er gennemført og ser ordentlig ud.

Mvh Max

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-08-05 15:26

In news:42fa6364$0$88534$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Brian <mms@sol.dk> Typed:
> [...]
> er jo ikke særlig praktisk,når man har 3 børn.Håber da at der findes
> et eller andet som man kan blive glad for,og som holder.Og så man får

Uanset pladetykkelse, vil ridser altid være synlige. Lakerede / malede
plader, er nemmere at holde pæne end, blank plade.