Spidi lædertøj.
Fra : Lars J.

Dato : 05-06-01 13:39

Hvem sælger spidi lædertøj på sjælland (storkøbenhavn).

Mvh Lars.

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 07-06-01 13:47

På Spidi's hjemme side (http://www.spidi.it/spidi-jsp/index.jsp?lang=en)

henvises der til:

HANS LARSEN CLASSIC BIKES •
SKAVHOLMVEJ, 4, LYSTRUP • 8520 •
Phone: +45-86226295
-måske de kan hjælpe med en kontakt på Sjælland??

....jeg har godt nok hørt at der er meget lang vente tid på dragter
(noget med 10 mdr.??)
Jeg har selv en Spidi dragt som jeg er utolig glad for. (købt i Italien)

Charlotte

Fra : Lars J.

Dato : 07-06-01 17:13

ham fandt jeg også på deres hjemmeside, men det lidt langt væk. 10 mdr
ventetid det gider jeg ikke vente på :)

Mvh Lars

Fra : Armand

Dato : 07-06-01 23:54

Charlotte Grosen <charlotte.grosen@femina.dk> skrev i en
> [...]
> henvises der til:
> HANS LARSEN CLASSIC BIKES .
> ...jeg har godt nok hørt at der er meget lang vente tid på dragter

Sikkert akkurat som for Dainese "importørens" vedkommende:
"den har vi ikke lige hjemme; men vi kan skaffe den hjem!"

Ja, go' morgen! Hvis det er måden at være importør på, kan jeg sg' også
slå mig ned i branchen!
Købte sidste år i Italien en Dainesedragt, som DK-importen end ikke
kendte til, for 5.300,- kr, og vil sikkert kunne hjemtage den og andre
til samme pris excl. porto.
Eftersom at de nyeste/dyreste Dainese koster mere end 8.000 kr stk
herhjemme er der en god avance at gå efter!

--
Armand.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-06-01 21:21

> [...]
> Eftersom at de nyeste/dyreste Dainese koster mere end 8.000 kr stk
> herhjemme er der en god avance at gå efter!

yeah, det kan jo betale en lille ferietur derned.
Samme som mit tip om Cypern. Lav moms og rimeligt udbud gør at MCtøj og
udstyr, gade og offroad, kan købes til ca. det halve!! af priserne i DK.

S.

Fra : Armand

Dato : 17-06-01 23:30

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> [...]
> Eftersom at de nyeste/dyreste Dainese koster mere end 8.000 kr stk
> herhjemme er der en god avance at gå efter!

Min svoger er endvidere netop kommet hjem fra en uge ved den italienske
middelhavskyst.
Han lagde mærke til at man kunne få Spyke-dragter for under 4.500 kr
dernede!!

--
Armand.