Index for reservedele
Fra : Torben Brøndum

Dato : 09-08-05 21:35

Hej,

Findes et link til subj......ja så vil jeg gerne, om i vil pste et sådant

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-08-05 08:03

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes et link til subj......ja så vil jeg gerne, om i vil pste et sådant
>

> Hilsen Torben Brøndum

Jeg tror ikke du finder det da det indeks er en størrelse der løbende ændre
sig, så det er nok for stort et arbejde at holde styr på. Hvis det var
tanken at bruge det til at se hvilken bil der er billigst at reparere på
over tid kan du ikke bruge det til meget, uden at kende noget til
fejlhyppigheden og den pose guld værkstedet skal have for at skrue på bilen.
På sådan en som denne
http://www.whatcar.com/News_Article.asp?NA_ID=216403&EL_ID=3135529&ST=fromcurrentresults#
kan du (nederst i teksten) se fejlprocenten mærke for mærke og den
gennemsnitlige udgift til reparation.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Torben Brøndum

Dato : 12-08-05 11:04

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> kan du (nederst i teksten) se fejlprocenten mærke for mærke og den
´
Hermed lige en hurtig tak for linket - det kunne jeg fint bruge.

Torben Brøndum