Nye vinduer (en mere)
Fra : Bjarne K.

Dato : 09-08-05 19:55

Jeg er også ved at kigge på nye vinduer, og har indtil videre kun kigget på
http://www.vi-ka-vinduer.dk/menu.asp?id=1

Og på deres bestillings side er der nogle ting man skal tage stilling til,
og det er her jeg har brug for lidt hjælp

1. Skal man vælge alm. glas eller råglas

2. Man skal tage stilling til hvor mange alu lister der skal bruges, og
da det er dannebrog vinduer jeg har kig på, gå jeg ud fra at der skal bruges
4 alulister pr vindue eller ?

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 09-08-05 20:45

In news:42f8fbe5$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Bjarne K. <ej@neit.nej> Typed:
> [...]
> til, og det er her jeg har brug for lidt hjælp
>
> 1. Skal man vælge alm. glas eller råglas

Råglas, er SVJV en anden betegnelse for matglas, og det bruges generelt kun
i badevær. hvor man ønsker at kunne færdes uden at blive beluret

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-08-05 21:53

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42f907b0$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> kun
> i badevær. hvor man ønsker at kunne færdes uden at blive beluret

OK, tak for hurtigt svar

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Per H

Dato : 09-08-05 22:39

On Tue, 9 Aug 2005 21:44:47 +0200, "Petersen_Michael"
> [...]

>Råglas, er SVJV en anden betegnelse for matglas, og det bruges generelt kun
>i badevær. hvor man ønsker at kunne færdes uden at blive beluret

det mener jeg ikke...

råglas er der hvor den ene side er ujævn

meteret er vel den eneside der er som sandblæst?

Vh Per
icq 8212837

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-08-05 15:36

In news:ob8if1p4aic8d7nunli7n9ugpjan6t5knb@4ax.com,
Per H <phbyg@privat.dk> Typed:

> det mener jeg ikke...
>
> råglas er der hvor den ene side er ujævn
>
> meteret er vel den eneside der er som sandblæst?

Ok, men det bruges stadig oftest på badevær.