hyle tone på gearkasse i citroen c5 2.0 we~
Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 09-08-05 20:04

hej

Jeg er lige blevet den glade ejer af en citroen C5. Efter nogle få kilometer
kan jeg hører at jeg ved ca 70km/t i 4. og 5. gear fremkommer en "svag"
hyletone fra gearkassen eller hvor det nu er sådan en kommer fra. Hvad gør
man så ????? Jeg har ved 2500 Km forelagt "problemet" forhandleren som
svarer at .... den lyd er der i alle c5 bilerne. Hos samme forhandler ville
jeg så gerne låne en "ny" demo c5 af samme type for lige at hører den. Det
kunne jeg ikke da han ikke havde en jeg kunne låne nu og så kunne jeg jo se
at det var dårlig vejr.......o.s.v o.s.v
Jeg har sagt til forhandleren at de skal notere min forespørgsel til evt.
senere brug.

Er det mig der er tosset, kan problemet løses med lykkepille(r). Hvad bør
"man" gøre.

Har andre hørt noget om dette "problem".

Med Venlig Hilsen

En privat C5 Bruger.

Fra : TDN

Dato : 09-08-05 20:33

"Lars B. Nielsen" <oz1iaj@XXXmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "man" gøre.
>
> Har andre hørt noget om dette "problem".

Prøv at læs tråden fra d. 7/8-2005 "Citröen C5 1.8 kobling" så ved du hvad
der venter dig fra Citröens side vedr. afhjælpning. Du kan også læse her
http://www.fdm.dk/motor/pdf/10-2004/86-89.pdf om typiske C5 fejl (og dem er
der mange af...). Den med hyletonen har jeg dog ikke hørt om før.

Mvh
Thomas

Fra : Kristian

Dato : 10-08-05 15:45

> [...]
> den. Det kunne jeg ikke da han ikke havde en jeg kunne låne nu og så kunne
> jeg jo se at det var dårlig vejr.......o.s.v o.s.v

Nu er det vel ikke Mollerup....Citroën i Næstved?
Han har bare jord i hovedet....vi er skiftet til Citroën i Faxe....Arne
Busk...han er god

Kristian