Andet multimedie
bentjuul 3670
Er det her usenet?
Fra : Bent Ranglet

Dato : 09-08-05 17:30

Hej,

Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
usenettet.
Det er min første gang.

Med venlig hilsen,
Bent

(hej Bertel)

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-08-05 17:35

"Bent Ranglet" <hejusenet@myTrashMail.com> skrev i en meddelelse
Hej,

Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
usenettet.
Det er min første gang.

Hej Bent!

Det gjorde den!

Jan

Fra : Holst

Dato : 09-08-05 17:56

Bent Ranglet wrote:

> Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
> usenettet.
> Det er min første gang.
>
> Med venlig hilsen,
> Bent
>
> (hej Bertel)

Ham Bertel, du åbenbart kender, kunne så måske lære dig, at man ikke
krydsposter en testbesked i fem grupper. Testbeskeder hører udelukkende
hjemme i gruppen dk.test.

Fra : Jakob

Dato : 09-08-05 19:11

In article <1123605023.159227.263700@o13g2000cwo.googlegroups.com>,
hejusenet@myTrashMail.com says...
> Hej,
>
> Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
> usenettet.
> Det er min første gang.

Det eneste der forhindrer dig i at blive hængt nu er nok lige netop den
bemærkning. Det bliver opfattet som MEGET dårlig stil at poste den samme
besked til 5 grupper på en gang. News svar på mailspamming.

Læs lige de her sider igennem

http://www.usenet.dk/netikette/

Så undgår du de drøjeste hug :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-08-05 21:23

"Jakob" <no@mail.com> skrev

> Læs lige de her sider igennem
> http://www.usenet.dk/netikette/
> Så undgår du de drøjeste hug :0)

Og er der noget andet, du er i tvivl om, så kan du spørge i

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-08-05 22:47

Claus Tersgov skrev:

>Og er der noget andet, du er i tvivl om, så kan du spørge i

Det er en spammer/troll og ikke første indlæg i nyhedsgrupper.

http://groups-beta.google.com/groups?q=author:hejusenet@myTrashMail.com&start=0&num=30&hl=en&lr=&as_drrb=q&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=9&as_maxm=8&as_maxy=2005&safe=off&filter=0
--
Knud