Rullefeldt nær Århus?
Fra : Henrik B.

Dato : 09-08-05 09:22

Hejsa rødder.

Jeg søger et rullefeldt i eller omkring Århus. Jeg ved at der er Per Mai i
Galten (hedder det ikke Biltek). Jeg kan ikke finde hverken adresse,
hjemmeside eller telefonnummer på ham.

Men er der andre bud?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-08-05 09:27

> Jeg søger et rullefeldt i eller omkring Århus. Jeg ved at der er Per Mai i
> Galten (hedder det ikke Biltek). Jeg kan ikke finde hverken adresse,
> hjemmeside eller telefonnummer på ham.

Der er info på Per Mai her:

http://www.scantune.dk/

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-05 11:14

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Der er info på Per Mai her:
>
> http://www.scantune.dk/

Det var sådan det hed! Takker - tid er bestilt....til idag.....

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-05 16:46

Henrik B. wrote:

> Det var sådan det hed! Takker - tid er bestilt....til idag.....

Så mangler vi bare en scanning af resultatet?

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-05 17:23

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Så mangler vi bare en scanning af resultatet?

216 Hk / 345 Nm.

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-05 17:39

Henrik B. wrote:
> 216 Hk / 345 Nm.

Hvilken bil?

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-05 18:25

> Hvilken bil?

9000 2,3 Turbo.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-08-05 19:32

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:42fa3880$0$28421
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> 9000 2,3 Turbo.

Hvilket jeg kan bevidne... den "rullede" helt godt

En skam jeg ikke nåede at få min rullet.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-05 20:00

Henrik B. wrote:

> 9000 2,3 Turbo.

Standardspecs, eller noget specielt lavet ved den? ( Jeg ved
ikke så meget om de Saab'er, men tallene imponerer da ikke
umiddelbart? )

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-08-05 00:03

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in news:42fa4efa$0$67264$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Standardspecs, eller noget specielt lavet ved den? ( Jeg ved
> ikke så meget om de Saab'er, men tallene imponerer da ikke
> umiddelbart? )

Standard har den på papirene 200HK/330Nm, men Henrik har fået lidt andre
rør på omkring Turboen osv, hvilket har givet lidt mere luft.

Ellers er den nu pænt standard.

Jeg synes nu det er imponerende nok :)

Fra : John Sahl

Dato : 11-08-05 10:09

Martin Johansen [6000] wrote:
> Standard har den på papirene 200HK/330Nm, men Henrik har fået lidt
> andre rør på omkring Turboen osv, hvilket har givet lidt mere luft.

Men stadig standard ladetryk?

> Ellers er den nu pænt standard.
>
> Jeg synes nu det er imponerende nok :)

Det må være en "før jeg modificerer-måling"

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-08-05 10:19

On 2005-08-11 11:08:42 +0200, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> said:

> Men stadig standard ladetryk?

Yes.

> Det må være en "før jeg modificerer-måling"

Nope - det er efter ændringerne.

MVH

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-05 10:58

"Martin L. Johansen" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Nope - det er efter ændringerne.

Du forstod ikke hvad John skrev.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-08-05 11:22

On 2005-08-11 11:58:29 +0200, "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> said:

> "Martin L. Johansen" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Du forstod ikke hvad John skrev.

Det sker af og til

Jeg forstod det som om at målingen var før du havde monteret andre rør.

MVH

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-05 11:28

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Det sker af og til
>
> Jeg forstod det som om at målingen var før du havde monteret andre rør.

Nope, før en "justering" af software'n.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-08-05 22:17

> Nope, før en "justering" af software'n.

Hvad så efter en justering af softwaren..?

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 11-08-05 22:17

Martin L. Johansen wrote:
> On 2005-08-11 11:08:42 +0200, "John Sahl" >
>
> Nope - det er efter ændringerne.

Men det jeg mener er at de rigtigt gode ændringer må være på
vej, og så kan man efter dem måle hvad de har givet pga. denne
helt friske "før jeg modificerer-måling"..

Nåh, jeg tror Henrik godt ved hvad jeg mente

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-05 10:58

> Men stadig standard ladetryk?

Jep.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-08-05 21:30

> Det var sådan det hed! Takker - tid er bestilt....til idag.....

Velbekomme..

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 09-08-05 19:29

"hedder det ikke Biltek"

Mener Biltek er flyttet til Søften...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-08-05 20:24

> Mener Biltek er flyttet til Søften...

Det var Per Mais (Scantune) virksomhed fra før han flyttede til Australien
(og vendte hjem igen). Det er en anden, der driver dén butik i dag - han
ovetog navn og maskiner.

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-08-05 20:35

Jan W Nielsen wrote:

> Det var Per Mais (Scantune) virksomhed fra før han flyttede til
> Australien (og vendte hjem igen). Det er en anden, der driver dén
> butik i dag - han ovetog navn og maskiner.

Jep. Og er lukket og slukket.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-08-05 12:17

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa rødder.
>
> Jeg søger et rullefeldt i eller omkring Århus. Jeg ved at der er Per Mai i
> Galten (hedder det ikke Biltek). Jeg kan ikke finde hverken adresse,
> hjemmeside eller telefonnummer på ham.

Per Mai er ikke Biltek.

Mener det er sådan her: Per Mai = ScanTune og Biltek er dem i Søften.

--
mvh / regards Cruise music: http://yee-haw.dk
Christian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-08-05 13:20

Christian B. Andresen wrote:
> Per Mai er ikke Biltek.
>
> Mener det er sådan her: Per Mai = ScanTune og Biltek er dem i Søften.

Per Mai VAR Biltek. Han solgte Biltek og startede senere ScanTune.
BilTek er lukket.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-08-05 13:42

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Per Mai VAR Biltek. Han solgte Biltek og startede senere ScanTune.
> BilTek er lukket.

Forvirringen er total ))))))