Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilken font?
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-08-05 23:34

Hej

Kan nogen lure hvilken font der er brugt her:

http://www.hcafestival.dk/images/kulturvesterbro_logo.jpg

Forbogstaverne er nok hjemmelavede eller også har man kombineret to fonte.

På forhånd tak.

Mark

Fra : Storm

Dato : 09-08-05 20:32

Mark Thomas Gazel <markgazel@hotmail.com> wrote:

> Forbogstaverne er nok hjemmelavede eller også har man kombineret to fonte.

Det tror jeg du har ret i - grundlaget kunne være denne:

http://home19.inet.tele.dk/storms/andesite.gif

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-08-05 10:14

> Det tror jeg du har ret i - grundlaget kunne være denne:
>
> http://home19.inet.tele.dk/storms/andesite.gif

Den er derhenad, men ikke lige i øjet. K, S og R er lidt forskellige.

Mark

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 12-08-05 15:24

Prøv at kigge her: