Outlook 2003. Deaktiver Email konto??
Fra : Jaws\(2300\)

Dato : 08-08-05 20:49

Hej i Ng.
Er der en der kan fortælle hvordan man deaktivere en email konto i outlook
2003, så den ikke kommer med i sendt og hent.
Jeg har flere forskellige email kontoer .
I outlook express kunne man bare fjerne fluebenet (medtag denne konto)
Takker.

Mvh. Palle C Amager.2300
Pallepop@pc.dk
REST OR R.I.P

Fra : MN

Dato : 08-08-05 21:50

"Jaws(2300)" <pallepop@pc.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har flere forskellige email kontoer .
> I outlook express kunne man bare fjerne fluebenet (medtag denne konto)

Funktioner > Indstillinger > Konfiguration af e-mail > Send/modtag... >
Rediger....

Mogens

Fra : Jaws\(2300\)

Dato : 08-08-05 22:20

"MN" <willemoesgadeFJERNES@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Funktioner > Indstillinger > Konfiguration af e-mail > Send/modtag... >
> Rediger....
>
> Mogens
Takker for svaret.
Jeg havde kun været inde i Funktioner > Konfiguration af e-mail o.s.v.
"hvor svært kan det være"
Mvh.Palle C