Knust granit...pas på prisen
Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-08-05 19:13

Hej.

Lige en lille oplysning.
Jeg købte 2 sække granitsten i Bauhaus. De tager 80 kr. for 25 kg. Altså
3200 kr. pr. ton.
Vi fik derimod brug for 500 kg mere og det ville jo blive halvdyrt.
Jeg kontaktede den lokale vognmand for at høre prisen.
PRIS: 250 incl. moms pr. ton.

Så der er ca. 3000 kr. at spare på tons.

Jeg har nu overvejet at købe 10 tons og så fylde det i sække. Det må da være
en god forretning.

Fortsat god sommer

Henning

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 20:52

> Jeg kontaktede den lokale vognmand for at høre prisen.
> PRIS: 250 incl. moms pr. ton.

Var det inkl. levering?

MVH

Bo

Fra : Thomas Hansen

Dato : 08-08-05 21:47

On Mon, 08 Aug 2005 20:12:35 +0200, Hr. Jensen <pxxc@laika.pc> wrote:

> [...]
>
> Så der er ca. 3000 kr. at spare på tons.
>
> Jeg har nu overvejet at købe 10 tons og så fylde det i sække. Det må da

Hej
Har de ikke pris garanti i Bauhaus?

/Thomas

Fra : Stefan

Dato : 08-08-05 22:41

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> skrev i en meddelelse
news.su7in0jtuxvtjp@sprinteren...
> On Mon, 08 Aug 2005 20:12:35 +0200, Hr. Jensen <pxxc@laika.pc> wrote:
>
> Hej
> Har de ikke pris garanti i Bauhaus?
>
> /Thomas

Jo - men kun på samme produkt - og der må siges at være en smule forskel på
10 ton leveret i løs form, og så 25 kilo i en pæn sæk. Selv om indholdet er
det samme, så er der trods alt lidt forskel....
Så desværre !

Stefan

Fra : anders majland

Dato : 09-08-05 09:31

> Jeg har nu overvejet at købe 10 tons og så fylde det i sække. Det må da
> være en god forretning.

Og god motion

/A