Instruktionsbog til Volvo 340
Fra : kautaq

Dato : 08-08-05 16:45

Jeg har mistet instrukstionsbogen til min Volvo 340 (1986)
Kan sådan en købes brugt og hvor henne?

Det var meningen jeg ville sætte nye tændrør i bilen, men
nu kan jeg ikke se hvilken type jeg skal bruge.
Findes der en liste på nettet, eller er der en her inde der
ved hvilke tændrør der skal bruges og hvilke der er bedst?

Med venlig hilsen
Mike
Århus

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 17:31

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har mistet instrukstionsbogen til min Volvo 340 (1986)
> Kan sådan en købes brugt og hvor henne?

Køsters motorboghandel i Randers

> [...]
> Findes der en liste på nettet, eller er der en her inde der
> ved hvilke tændrør der skal bruges og hvilke der er bedst?

Synes det er ligemeget hvad man vælger, man mærker sjældent forskel.
Du kan som regl finde det rigtige rør, der hvor de sælger dem, da de plejer
at have en lille bog man kan slå op i på stedet.

--
Tom