Lejlighed i Bulgarien
Fra : Morten DH

Dato : 08-08-05 15:24

Nogen der kender www.bulgarienlejligheder.dk - godt eller dårligt firma?...
findes der alternativer/konkurrenter?

Gode råd modtages

Fra : qxp444

Dato : 14-08-05 10:56

http://www.kandu.dk/

Fra : qxp444

Dato : 14-08-05 11:05

"Morten DH" skrev d. 08-08-05 15:24 dette indlæg :
> [...]
Jeg har selv reserveret en lejlighed i dette projekt i blok A og skal på
besigtigelsestur den 27 aug.
Har selv undersøgt forholdene bag firmaet, som virker meget solidt, jeg
vil udelukkende have lejligheden som investering.
søg under selskabet "Notabenus" og se forskellige informationer feks.
www.fyn.dk/modules/fsArticle/index.php? articleid=34122

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-08-05 21:24

"qxp444" <qxp444.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil udelukkende have lejligheden som investering.
> søg under selskabet "Notabenus" og se forskellige informationer feks.

Jeg tror ikke på at der er penge at hente hverken i Bulgarien eller i
Tyrkiet
se priserne på alting i Tyrkiet de sidste år. Nu er det Bulgariens tur
MvH Steen

Fra : qxp444

Dato : 15-08-05 16:08

"Steen Johansen" skrev d. 14-08-05 21:24 dette indlæg :

> [...]
> Tyrkiet
> se priserne på alting i Tyrkiet de sidste år. Nu er det Bulgariens tur

Det siger du godt nok, men situationen med Bulgarien er at de er på vej
ind i EU, og dette vil uden tvivl give værdistigninger på boliger,
herfor en god investering. samtidig har Bulgariens regering besluttet at
der fremover vil være en bygge-linie 300 m. fra sortehavet, så det vil
være sidste chance for at få en bolig ned til vandet.

444

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten DH

Dato : 24-08-05 19:46

On Mon, 15 Aug 2005 15:07:47 GMT, "qxp444" <qxp444.news@kandu.dk>
wrote:
> [...]
>der fremover vil være en bygge-linie 300 m. fra sortehavet, så det vil
>være sidste chance for at få en bolig ned til vandet.

Jeg var til præsentation hos Bulgarienlejligheder - og deres projekt
var sjovt nok også sidste chance for at komme tæt på vandet...

Men bortset fra det, så lød det godt... eneste anke var at de
lejligheder der blev tilbudt var alle de inderste... altså ingen
hjørne- og penthouselejligheder tilbage...

Jeg følte lidt at dem vi kunne købe var "krummer fra de riges bord" -
når man overvejer en investering på fx 1,2 mill, så hellere stikke
50.000 under bordet og få en ordentlig beliggenhed (= øverste
etage)... men det er måske bare mig?