Suzuki AP 50
Fra : Erik

Dato : 08-08-05 10:02

Hey

Min gamle Suzuki tabte pusten. Da jeg kørte hjem fra arbejde i fredags,
mistede den al kraft og kunne kun køre i tomgang, hvis jeg gav gas døde den,
jeg har haft problemet før, men da var det kun hvis jeg stoppede den for så
at starte 5 min. efter så havde den det samme problem, derfor har jeg ikke
handlet på vejen hjem fra arbejde det sidste halve år
Jeg håber på lidt input til, om det er tændingen eller karburatoren, jeg
skal rode med.

På forhånd tak

Fra : Brian A.

Dato : 08-08-05 15:23

"Erik" <karinhvid@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handlet på vejen hjem fra arbejde det sidste halve år
> Jeg håber på lidt input til, om det er tændingen eller karburatoren, jeg

Et stoppet luftfilter måske. Det tager 5min at undersøge

Den har indtil videre sparet mig for at få 21422 spam-mails.

Fra : Henning Lund

Dato : 08-08-05 15:44

Brian A. skrev:

> Et stoppet luftfilter måske. Det tager 5min at undersøge

Ikke med de symtomer.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Henrik

Dato : 09-08-05 16:41

Hej

Jeg har selv en AP 50 hvor jeg har haft lign. problemer..
Rens din kaburator.. det tager 15-20 min. Så skulle den være i vinkel.
Hvis du bor på als så kan jeg da godt hjælpe, hvis du ikke lige er en haj
med værktøj.

Henrik

Fra : Erik

Dato : 09-08-05 18:33

> [...]
> Rens din kaburator.. det tager 15-20 min. Så skulle den være i vinkel.
> Hvis du bor på als så kan jeg da godt hjælpe, hvis du ikke lige er en haj

Hey

Tak for tilbudet, men jeg bor i Randers.
Jeg er gået i gang med at rense karburator og hvad der ellers er af slanger
og filter.
Jeg kom også frem til at det måtte være benzinen det var galt med, men min
første mistanke var el chokeren? har du haft problemer med den.

Fra : Erik

Dato : 09-08-05 18:34