Tændrør
Fra : Jim Petersen

Dato : 07-08-05 20:53

Hej

Er der en der kan give et bud på hvilket tændrør jeg kan sætte istedet for
det originale ( NGK BR8HS) jeg er overbevist om at det er årsag til mine
start og tomgangsproblemer. Nu har jeg skiftet det tre gange og det virker
fint en dag eller to så er balladen der igen.

mvh Jim

Fra : lars andersen

Dato : 07-08-05 21:27

Hvis det er en alm klalleret som puch maxi og ligende må du ikke benytte
"8"er tændrør (NGK BR8HS) disse bruges primært til motorcykler du skal bruge
"6"er tændrør (B6HS NGK)
eks http://www.thansen.dk/product.asp?c=541048618&n=282536849&pn=282537090

ellers kig på thansen og find din scooter / knalleret under reservedele og
se hvad de anbefaler

/lars andersen

Fra : Jim Petersen

Dato : 07-08-05 23:29

knallerten er en Kymco People og i instruktionsbogen står der BR8HSA !!!!!
begrænsningerne er taget og der er sat en "45" udstødning på.

"lars andersen" <levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42f66e1b$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : GK

Dato : 07-08-05 23:38

hej der er vist ikke nogen regler for hvad man må bruge af tændrør og ikke
bruge .. det er mere et spørgsmål om hvad der passer til motoren og
kørestil .. og det kan man finde ud af ved at se på tændrøret ... er det
helt sort og fedtet /helt brændt o.s.v

Fra : Highserver

Dato : 08-08-05 05:44

Hej

Måske en større dyse i kaburatoren, da du har ændret udst.

Hilsen Jakob.