Skærme
Fijala 3554
19" CRT skærm
Fra : John

Dato : 07-08-05 20:50

Hej

Jeg er gået på jagt efter en afløser til min SONY E200 17" CRT-skærm.
Jeg har indtil nu været rigtig glad forSONY'en, men det ser desværre ud
til at de ikke laver CRT skærme mere.

Så jeg har overvejet følgende løsninger:

ViewSonic P97f+:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=121010
http://www.viewsoniceurope.com/dk/Products/CRTProf/P97f+SB.htm

ViewSonic G90fb:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=49870
http://www.viewsoniceurope.com/dk/Products/CRTGraphics/G90f+.htm

IBM ThinkVision:
http://www5.pc.ibm.com/europe/products.nsf/$wwwPartNumLookup/_T396BXX

Alternativet er at finde en brugt 19" SONY monitor i Den Blå Avis, men
det er jo ikke til at vide hvor mage timer den har været brugt, hvordan
den har været behandlet - og generelt syntes jeg også de er for dyre.

Skærmen skal bruges til arbejde i PhotoShop, hjemmesidedesign,
internetsurfen m.m.

Får jeg mere for de ca. 400 kroner ekstra ViewSonic P97 koster frem for
G90 - eller skal jeg gå efter IBM'en, hvis jeg gerne billedmæssigt vil
have noget der minder om min nuværende SONY E200?

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 23:01

John wrote:

> [...]
> G90 - eller skal jeg gå efter IBM'en, hvis jeg gerne billedmæssigt vil
> have noget der minder om min nuværende SONY E200?

Viewsonic's P serie er gode og IBM's Thinkvision ligner mistænkeligt
meget en rebranded EIZO monitor... begge modeller vil være noget bedre
end din Sony E model...