Security kode til gammel Nokia 3310
Fra : Peter

Dato : 07-08-05 14:23

Hej Gruppe,

Jeg har en gammel Nokia 3310 som jeg gerne vil give til en kammerat, men
desværre har et eller andet fjols lagt en security code på den, så den kun
accepterer mit sim-kort - bemærk - det er ikke en sim-lås, men en security
kode - og det er ikke "12345" som default...

Jeg har hørt at den kan fjernes via et kabel - er der nogle i nærheden af
Østerbro som kan fjerne denne kode??

Mvh..

Kenneth

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 07-08-05 20:32

"Peter" <kenneth229@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kode - og det er ikke "12345" som default...
>
> Jeg har hørt at den kan fjernes via et kabel - er der nogle i nærheden af

En hurtig søgning på www.dkunlock.dk skulle hurtigt kunne henvise til een
der kan i området.

--

Mvh. Lars, 12unlock