Outlets i L.A og i San Fansisco
Fra : MtM

Dato : 07-08-05 08:14

Hej Gruppe
Ja! vi skal en tur "derover" og skal nok købe "lidt" ind.
Så jeg ville lige høre om der var nogen af Jer, der ved hvor de omtalte
Outlets "butikker" befinder sig.
Evt. nogen der har en adr.
På forhånd tak.
MtM

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-08-05 08:49

On Sun, 7 Aug 2005 09:13:31 +0200, "MtM" <mtm_slet_mig_@email.dk>
wrote:

> [...]
>Ja! vi skal en tur "derover" og skal nok købe "lidt" ind.
>Så jeg ville lige høre om der var nogen af Jer, der ved hvor de omtalte

Det største outlet mall i det nordlige Californien er i Gilroy.
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=23

Gilroy ligger ca. 120 km syd for San Francisco, så I bør nok sætte en
hel dag af til den tur, dels til køreturen, og dels til at nå bare en
del af de 145 forretninger i centeret.

Ud over outlet centeret, så er Gilroy mest kendt for at være den
største producent af hvidløg i USA. På visse dage er "duften" ganske
tydelig

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Inger

Dato : 07-08-05 21:15

MtM wrote:
> [...]
> Ja! vi skal en tur "derover" og skal nok købe "lidt" ind.
> Så jeg ville lige høre om der var nogen af Jer, der ved hvor de omtalte

God fornøjelse med shoppe turen

Jeg synes dog lige jeg vil komme med en velmenende advarsel:
Vi har lige været i Orlando, Florida, hvor der også er masser af
outlets. Men efter at have set lidt nærmere på priserne fandt vi at der
ikke var synderligt mange penge at spare i forhold til mange andre,
almindelige butikker. Vi fandt endog varer der var dyrere i outlets end
i en butik med udsalg. Dette gjorde sig meste gældende for tøj. Der var
dog også nogle rigtig gode tilbud ind i mellem.

Så vær opmærksom på priserne og sammenlign med andre steder inden i
køber, det er så ærgerligt at køre 120 km. for en t-shirt der koster det
samme som lige ved siden af

Hilsen Inger

Fra : Inger

Dato : 07-08-05 21:20

Inger wrote:

> [...]
>
> Så vær opmærksom på priserne og sammenlign med andre steder inden i
> køber, det er så ærgerligt at køre 120 km. for en t-shirt der koster det

ps.: Tjek også hjemmepriserne inden i tager afsted. Jeg kom hjem med at
par cowboy bukser der kostede en halv gang mere end de samme på udsalg
hjemme. Det var en lidt flad fornemmelse...

Fra : Michrist

Dato : 09-08-05 21:46

Vi er netop vendt hjem fra en tur til bl.a. Californien, hvor vi var i
Gilroy Outlet, som bestemt kan anbefales. Derudover kom vi også forbi
Camarillo Outlet på vej fra Santa Barbara til LA. Adressen er: 740 E.
Ventura Boulevard
Camarillo, CA 93010.
mvh. Michrist