kontrol af motorolie på gilera runner
Fra : hammock

Dato : 06-08-05 20:13

hvordan laves denne kontrol og hvor efterfylder man olie på motoren?
hvor meget olie er der på sådan en motor?
takker for al hjælp.

Fra : GK

Dato : 07-08-05 02:06

hvilke model er der du tale om ????????????

Fra : hammock

Dato : 07-08-05 09:21

som i subj...gilera runner 45

Fra : GK

Dato : 07-08-05 23:46

der stod vist ikke runner 45 ,, nu er der jo alså mange modeller/ årgange
/vandkøled /luftkølede / 4takt / 125cc/ 250cc o.s.v så vil du have et
ordenligt svar så må du komme med precise oplysninger på den knallert

Fra : RpR

Dato : 08-08-05 12:39

> hvordan laves denne kontrol og hvor efterfylder man olie på motoren?
> hvor meget olie er der på sådan en motor?

Jeg går ud fra vi snakker om en 50cc 2-takter, så der skal være ~125ml olie
i bagtøjet. Jeg ved Silkolene laver en lille tube med studs der lige har
110ml olie. Det skiftes engang årligt eller for hver 5000km.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~